- Webshop: Kan ik mijn bestelling nog annuleren na betaling?
- Produceren jullie ook glutenvrije bieren?
- Kan ik na mijn bezoek enkele flesjes bier kopen?
- Nog vragen?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
- Wat als mijn pakje niet arriveert?
- Webshop: Is het veilig om met mijn kredietkaart te betalen?
- Organiseren jullie ook privé rondleidingen?
- Is er mogelijkheid tot gratis wifi?
- Mogen honden mee op rondleiding en zijn ze toegelaten in de brasserie?
- Is het belangrijk om mijn tijdstip van reservatie aan te houden?
- Wat is de prijs voor een brouwerijbezoek en degustatie voor kinderen?
- Is er mogelijkheid tot het degusteren van een frisdrank in plaats van een Brugse Zot blond?
- Kan ik mijn degustatie bij de rondleiding veranderen van een blond bier naar een donker bier?
- Dient er een vergoeding betaald te worden wanneer het afgesproken aantal personen niet nagekomen wordt?
- Hoe ziet een bezoek er uit?
- Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?
- Werken jullie als brouwerij mee aan een duurzaam klimaat?
- Kan ik bier kopen via een online webshop? Zo ja, naar welke landen verzenden jullie?
- Vragen omtrent de verzending & retournering
- Wanneer zal mijn pakje verzonden worden?
- Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?
- Webshop: Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na betaling. Wat nu?
- Tot hoeveel dagen/weken voor de boeking kan ik mijn reservatie annuleren opdat ik geen administratieve kosten moet betalen?
- Hoe lang duurt de rondleiding en waar wordt mijn degustatie geserveerd?
- Is de brouwerij toegankelijk voor personen met een rolstoel?
- Is er mogelijkheid tot het volgen van een rondleiding in een andere taal dan de standaardtalen Nederlands, Frans en Engels?
- Gaan kinderen en volwassenen mee op dezelfde rondleiding?
- Is er mogelijkheid om als veganist bij de huisbrouwerij te eten?
- Wie kan ik het best raadplegen bij problemen met mijn reservatie?
- Parkplatz